dimecres, 23 de juny del 2010

Dia de BTT al Montnegre

Primera entrada del blog on després de que molts m'ho hàgiu demanat explicaré les meves aventures. Espero seguir amb ganes d'escriure i tot i que no s'em dóna gaire bé intentare fer-ho el millor possible.


Avui, tocava fer una bona tirada de Bici de carretera, però a última hora trucada i canvi de plans, sortida amb BTT amb l'Aitor i la Mariona que portaven el Tàndem. Sortida per can Draper, pujada fins a can Mora i baixada ràpida cap a Vallgorguina per enfilar de nou cap a la Casa Nova, en aquesta pujada hem canviat de posicions i m'he posat al capdavant del Tàndem. Sensacions diverses, molta tracció però inseguretat alhora de baixar dons és molt llarg i costa mantenir l'equilibri. Un cop dalt cadascú ha tornat a lo seu i hem tornat cap a Sant Celoni, jo no n'he tingut prou i he allargat fins a Mosqueroles per acabar d'arrodonir el mati. Total 50,5km gaudint d'una bona companyia :).



Dissabte definitivament toca l'excursió ja clàssica a Montserrat són 166 km de carretera amb l'Objectiu d'anar a veure la Moreneta. És un dia esperat per tots, arribar a la Plaça de Montserrat amb la bici és un cúmul de sentiments que fa que any rere any sigui una sortida molt especial com demostra la foto anterior sempre som un grup nombrós.

Fins la propera!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada